سیاه و سفید

نوشته هایی سیاه و سفید از زندگی

سیاه و سفید

نوشته هایی سیاه و سفید از زندگی

پرواز

*هواپیما که از زمین بلند می شه حس قشنگی دارم همیشه وقتی که از زمین فاصله می گیرم احساس خوبی دارم .

کلا ارتفاع و دوست دارم ، ارتفاع خلا ایجاد میکنه و هرچیزی که خلاء ایجاد میکنه دلچسپه

دقیقا مثل وقتی تو دفتر کارم تنهام ، اون سکوتی که اونجا حاکمه هم همین حس و بهم میده

یه سکوت عمیق و یه خلاء کمیاب..

پرواز  همیشه خوبه  ، اینکه احساس می کنی روی ابرا هستی و یه جورایی معلقی حال خوبی بهت میده

از بالا که پایین و نیگاه میکنه همه چیز خیلی کوچیکه خونه ها ، خیابونا ، دریاها...

همه مثل مورچه ان مورچه هایه سیاه و کوچولو

تازه اونجاست که آدم احساس می کنه این زمین اینقدرام ارزش نداره  و خیلی کوچیکه

با خودم میگم خوش به حال خلبانا آخه وقتی اون بالان هیچ وقت یادشون نمی ره که زمین چقد کوچیکه

بعضی وقتا میگم منم دست کمی از اونا ندارم چون همیشه روی ابرا سیر میکنم تو آسمونا

زندگی خلبانا جهانگردا و...شبیه همه .به نظر زندگی قشنگیه اینکه دور دنیا رو میگردن و ناشناخته ها رو کشف می کنن .ناشناخته ها هم که همیشه جذابن .

* اتفاقا طی وب گردی که چند وقت پیش داشتم با سایتی آشنا شدم به نام برادران امیدوارم اونقدر به نظرم جالب وشگفت انگیز اومد که دوست داشتم شما هم ببینید. البته کتاب و فیلم این مجموعه هم موجود و می تونید تهیه کنید .

درکل این سایت حاصل سفرنامه دوتا برادر جهانگرد ایرانیه به دور دنیا و توی این سفر اتفاقات جالبی براشون افتاده که به تفکیک همه اون و شرح دادن .

* مثلا اینکه آمازونیا انسانهای کاملا وحشی هستند که از کله دشمنانشون بعنوان زینت استفاده میکنن و از پاهایه اونا بعنوان نی .

* و یا اسکیموها که اصلا نمی دونن تویه دنیا جاهای گرم هم وجود دارد و اینقد مهمون نوازن که به مهمونشون اجازه میدن شب رو با همسرشون سر کنه.

در کل دیدن این سایت http:///www.omidvar-brothers.com   خالی از لطف نیست.

نظرات 4 + ارسال نظر
ساز تنهایی دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:25 ق.ظ

سلام
می خونم به خدا می خونم از چشای معصوم تو حرفای تو رو
امید وارم تو این وب جدید هم بازم با نوشته های قشنگت منو تا اوج خودم ببری

ا-آزاد دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:26 ق.ظ http://haminjori.blogspot.com

سلام دوست عزیز
از آشنایی باهاتون خیلی خوشحال شدم
از این به بعد بیشتر میبینمتوم حتما

مرد دلتنگ دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.darkenareto.persianblog.com

سلام...سلام...سلام...

*** سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:21 ب.ظ http://koja-chera-koja.persianblog.com

جایی خوانده ام که هر گاه از دست مشکلات عاصی شدید نگاهی به آسمان پهناور بالای سرتان بیندازید . آنموقع است که به بی اندازه کوچک بودن دغدغه های خود پی می برید . در مورد نکته ای که شما فرمود ه اید نیز به همین صورت است ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد